Mathildas Hundar

2012-11-25
13:29:00

Namnförslag på Q!
Svea och Brians valpar kommer att döpas på Q i stamtavlan. Jippie, världens enklaste bokstav...
 
Jag har i alla fall börjat klura på namn, eller börjat och börjat. Jag började fundera redan i somras ;)
 
Jag har kommit på en hel del, men jag är långt ifrån frälst i alla. Jag har mina favoriter.
 
Vad tycker ni? Vilka namn tycker ni mest om? Och kom gärna med egna förslag!
 
Jag vill gärna ha något som hedrar mamma Svea (Farmarens Made in Sweden) och något som hedrar pappa Brian (Potterdale Golddust).
 
Dessa är de namn jag kommit på:
 

Qualificated Beauty

Quinn the Charmer

Queen of Sweden

Quit isn't an option

Qing Brian

Quality Time

Quality Star

Quite a Beuaty

Quite a Party

Quantum of Solace

Quantum of Golddust

Quasimodo

Quincy Jones

Quiet is the new loud

 

Tänk att vi kommer få sånna här skitvalpar igen! :) Detta är Lisa och jag kom på nu att jag har glömt bort att skicka valpbilderna till hennes matte. Förlåt Lotta!!!

Kommentarer:
#1: Daga

Queen of my heart
Quality of gold
Qui pro quo
Quo vadis

Svar: Thank you! Good names, I like them all!
None None

2012-11-25 @ 21:57:32
#2: Cissi

Quite the opposite
Quit playing games
Quite a handful
Quite frank/frankly

Näe - nu tog det slut :)

Svar: Dem va bra! Bra med ny inspiration :)
None None

2012-11-26 @ 09:05:43
#3: Anna

Mycket snygga namn! Qing for a day tycker jag är skoj! ;)

Svar: Ja den va rolig! Det är kul med lite annorlunda och roliga namn :)
None None

2012-11-26 @ 12:14:32
#4: Nina Löfgren

Jag hade en på Q, Farmarens Quality Quintero, Charlie, min finaste raring.

Quality time och Quiet is the new loud låter fint.

Quicksilver och Quicksand?

Svar: Ja mormor kom alltid på bra namn! Tack för förslagen :)
None None

2012-11-28 @ 00:36:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: