Mathildas Hundar

2012-09-22
10:40:37

Lite tid över...
Nu ska jag ut i regnet för att träna lite rally med hundarna, en kvart var, nå mer hinner vi inte för sen ska vi skynda ner till skomakaren (skulle ha hämtat mina klackar i onsdags men det har helt glömts bort), till dressman (sambon envisas med att han måste ha en ny skjorta inför kvällen) och sedan ska vi hem för att leta reda på något att ha på sig inför kvällen (oavsett hur mycket kläder jag än har, så har jag aldrig något att ha på mig...) sedan ska dem där förbaskade lösögonfransarna på (vilket alltid tar minst en timme) och sen ska man fixa håret (vilket är totalt lönlöst när det regnar) för att vara hos sambons familj till 16.00.
 
Japp, tight om tid var det. Kanske dags att stänga ner datorn och sätta igång?
 Söta tanten Cleo är taggad inför rally träning i regnet. Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Och visst liknar hon den där röda musen typ i mumindalen, sniff kanske han heter? ;)

Kommentar:

Wonderful photo :)

Svar: Thank you Aneta! :)
None None

2012-10-15 @ 21:06:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: