Mathildas Hundar

2012-09-21
15:35:00

Trevlig helg!
 
Dagen idag har tillbringats i vårat hund SPA där vi har haft fullt upp med kunder! Kul! Syrran och jag går just nu en starta eget kurs som man får otroligt mycket inspiration ifrån, så just nu bubblar vi utav idéer. Himla spännande! Mer om det en annan gång...
 
Morgondagen kommer att tillbringas med min sambos familj då min sambo och hans pappa har fyllt år, så vi kommer antagligen både äta, dricka och skratta gott.
 
På söndagen så är vi laddade inför KM i Rallylydnad på klubben! Jag känner mig dock något stressad inför det eftersom att vi knappt har tränat någon rallylydnad på senaste tid. Får hoppas att vi hinner finslipa lite under lördagen.
 
Så, så där ser min helg ut.
 
Hur ser din helg ut?
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: